Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6936980155 - 6945227344
E-mail: po.malakopis@gmail.com - vla.raul@yahoo.gr
Πλαστικό Δημοτικό Γήπεδο Πυλαίας ''Αντώνης Καραμπουρνιώτης''

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Εύκολα οι εν ενεργεία...

Ο τίτλος της ανάρτησης μπήκε ώστε να φανεί το πόσο εύκολα οι εν ενεργεία παίχτες της Μαλακοπής θα κερδίσουν στον καθιερωμένο αγώνα μεταξύ των εν ενεργεία παιχτών της ομάδας και παιδιών που έπαιξαν σε αυτήν και τώρα έχουν φύγει και όπως κάθε χρόνο κλείνει την αγωνιστική περίοδο. Το παιχνίδι θα γίνει την Παρασκευή στο γήπεδο μας. Πέρσι είχαν επικρατήσει οι παλαίμαχοι (με τη συνδρομή ορισμένων εν ενεργεία βέβαια) και φέτος η ρεβάνς θεωρείται σίγουρη λαμβάνοντας υπόψη ότι σε αυτούς ανήκουν πλέον και τα παλτά  Στάθης Ματίκας και ο πρωταθλητής Ευρώπης Θωμάς Αργυρόπουλος οι οποιοί και θα δώσουν το παρόν σύμφωνα με ακριβείς πληροφορίες.
Ως προπονητής των εν ενεργεία (ο κανονικός προπονητής αγωνίζεται με τους παλαίμαχους), απευθυνόμενος στον αντίπαλο προπονητή (raul)  ζητώ να έρθει στο γήπεδο κανονικός διαιτητής και όχι κάτι ανεκδιήγητοι που φέρνει κάθε φορά  και τον παίζουν 100-0 υπέρ του. Επίσης ζητώ ο Παίζω με τη μία  ως παλαίμαχος που είναι (και δεν το ξέρει) να αγωνιστεί με τους αντιπάλους μας αν ο Μούλης βέβαια το επιτρέψει λόγω της γνωστής τους κόντρας.

11 σχόλια:

  1. Έλα Στάθη πες την αλήθεια. Δεν έρχεσαι για τον αγώνα, για τα σουβλάκια που θα ακολουθήσουν έρχεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικά ήθελα να ρωτίσω, μπύρες θα έχει..????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω θελω τον παιζω με τη μια να ειναι στην δικια μου ομαδα γαιτι φοβαμαι για την σωματικη μου ακεραιοτητα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τραγικέ ηττοπαθή προπονητή που δεν έχεις ούτε ισοπαλία σε All Star Game, φέρε όποιον διαιτητή θέλεις, παίξε με δική σου σφυρίχτρα, δικό σου στραγάλι και κόψε το καρπούζι σε όσα καμμάτια γουστάρεις. Στο τέλος θα πάρω και πάλι το ροζ σουβλ... εεεε, φύλλο αγώνα. Έχω Μούλη, Παίζω με τη Μία, Στάθη αμυντικό χαφ και φυσικά Μάικ Γάμπα (δεν λέω τι θέση για να μην βρεις πετρέλαιο)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιος τραγικός ψήφισε Μάικ και Παίζω με τη μία για το All Star Game? Ευτυχώς βέβαια που τους ψήφισαν γιατί βλέπω εύκολη νίκη. Η παράδοση θα σπάσει χωρίς τον τραγικό διαιτητή που έρχεται κάθε χρόνο. Ζητώ διαιτητή Βασίλη Κουζούδη αν δεν παίξει με τους παλαίμαχους.
    Έχω και Τσάβι φέτος. Πήγα και από Καλλιάκη το απόγευμα να τον πείσω να έρθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. reeeeeee papudess...pante gia kamia bira kalitera...fetos dn exete elpides !!!!!!!!!!!!!! gatakiaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μην ανοίγεσαι Σπυράκο (ανώνυμε) και φάμε κάνα τρίμπαλο. Άσε εμένα να φτιάξω κλίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ ένα έχω να πω, είμαι σε δαιμονιώδη φόρμα και έρχομαι να κλείσω μεταγραφή με την εμφάνισή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΚΟΥΩ ΩΡΑ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΛΛΑ Η ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΠΑΛΟ ΤΟΝ ΜΟΥΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΧΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δίνω σε λίγη ώρα την εντεκάδα στην δημοσιότητα γιατί δεν μασάω από κάτι γατάκια και γιατί έτσι κάνουν οι μεγάλες ομάδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή