Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6936980155 - 6945227344
E-mail: po.malakopis@gmail.com - vla.raul@yahoo.gr
Πλαστικό Δημοτικό Γήπεδο Πυλαίας ''Αντώνης Καραμπουρνιώτης''

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ολυμπιακός Κυμίνων-ΠΟ Μαλακοπής

Δέκατη αγωνιστική για το πρωτάθλημα της Α1 και ο ΠΟ Μαλακοπής αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον πολύ καλό Ολυμπιακό Κυμίνων. Το παιχνίδι θα ξεκινήσει στις 15.00.Αναλυτικά το πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου
10η αγωνιστική
ΒΟΡΡΑΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΟΣ
ΙΩΝΙΚΟΣΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ ΑΟ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΥΜΙΝΩΝΠΟ ΜΑΛΑΚΟΠΗΣ ΠΥΛΑΙΑΣ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΓΕΦΥΡΑΣΦΟΙΝΙΚΑΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ
ΓΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣΕΘΝΙΚΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ
ΟΜΟΝΟΙΑ ΣΙΝΔΟΥΔΟΞΑ ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΥ
ΕΝΩΣΗ ΣΥΚΕΩΝΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΛΗΤΗΣ
ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΛΓΑΡΩΝΗΡΑΚΛΗΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

5 σχόλια:

  1. ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΖΗΤΩ 30 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΟΥ. ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΔΙΠΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μία και μόνο ενέργεια του παραπάνω ανώνυμου είδα χθες στην προπόνηση και αισθάνθηκα υπερήφανος που είμαι συμπαίχτης του.Κρίμα που ως συνήθως είμαι τραυματίας και δεν μπορώ να παίξω δίπλα του.Δεν πειράζει όμως θα πάω και θα κάτσω στον πάγκο δίπλα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τασούλη η επόμενη ψηφοφορία προτίνω να είναι "ποιος είναι ο πλεόν αστείος ποδοσφαιριστής της ομάδος;" Ο ανταγωνισμός είναι υψηλός και η πρωτιά θα κριθεί στο νήμα. Δεν υπονοώ κάτι για τον παραπάνω ανώνυμο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΛΑΝΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΛΟΓΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΣΑΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΛΛΑ ΨΥΧΙΚΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ .ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΠΑΙΞΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΙΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΝΙΚΗ.ΠΟΜ ΓΕΡΑ ΜΕ ΤΣΑΜΟΥΚΑ Σ.Φ.ΠΟΜ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή